Internationalisering van KMO's - Hoe slagen in het buitenland? - woensdag 26 november
Internationalisering van KMO's - Hoe slagen in het buitenland? - woensdag 26 november
De internationalisering van KMO's vormt een belangrijke groeimotor voor de Limburgse economie. Nochtans durft verre van elke KMO de stap naar het buitenland aan. Een en ander valt te verklaren door de zware impact die een internationaliserings-proces heeft op de organisatie en het management van de KMO.
Datum:
woensdag 26 november om 18u00
Locatie:
Cegeka, Universiteitslaan 9 in Hasselt.
Programma:
18u00: Ontvangst
18u30: Inleiding: 'Cegeka's groeistrategie, met een blik naar Europa' door Christoph Neut, managing director, Cegeka
18u40: Legal topics om Grensverleggend te groeien door Kristof Zadora, Monard-D'Hulst
- Welke vorm kies je om Grensverleggend te groeien?
- Hoe bepaal je de inhoud van je distributieovereenkomst, welke zijn de valkuilen?
- Welke risico's bestaan er als ik mijn producten internationaal wil verdelen?
19u45: Ice Watch: een klokvast Belgisch succesverhaal door Jean-Pierre Lutgen, CEO, Ice Watch
Dankzij een uitgekiende strategie en een ijzersterke merkidentiteit wist CEO Jean-Pierre Lutgen met zijn team op nauwelijks een paar jaar tijd een fonkelnieuw horlogemerk in de markt te zetten dat vandaag in meer dan 100 landen wereldwijd wordt verkocht.
20u45: Netwerking met uitgebreide cocktail
23u00: Einde
Source: http://www.vkwlimburg.be/Activiteiten/359/VKWlimburg/itemid/70902/Legal_Topics_Best_Practice_Ice_Watch