Management assistant in Antwerpen

 

Ben jij een sociale en creatieve probleemoplosser die met oog voor detail in een hectische omgeving het hoofd koel houdt?

Monard Law is één van de grotere onafhankelijke advocatenkantoren in België, met een sterke lokale verankering. We werken met een hart voor onze klanten: we willen hen op alle mogelijke manieren adviseren, bijstaan en ontzorgen.

Voor ons kantoor in Antwerpen,  zijn wij op zoek naar een leuke collega om het administratief team van 3 collega’s  te versterken.

 

Functieomschrijving

Jouw werkdag is dynamisch. Je hebt een gevarieerd takenpakket met organisatorische en administratieve taken waarbij jouw werkplek afwisselend op de receptie of het secretariaat is.

 

Receptie:

  • Beantwoorden van de telefoon
  • Onthaal van cliënten
  • Mailbox beheren
  • Ingaande en uitgaande post afhandelen
  • Vergaderzalen voorbereiden en opruimen
  • Secretariaatstaken

 

Secretariaat:

  • Je plant afspraken en termijnen in
  • Je maakt nieuwe dossiers aan
  • Het beheer van dossierdatabase valt mee onder jouw verantwoordelijkheid.
  • Je verzorgt het fysieke en digitale klassement van de dossiers.
  • Je verzorgt de lay-out van uitgaande documenten.
  • Je coördineert de planning van de vergaderzalen en organiseert de conference calls.
  • Boeken en tijdschriften worden door jou besteld en je verzorgt de verdeling ervan
  • Je ondersteunt onze advocaten bij de opzoekingen voor het samenstellen van zittingsdossiers.

 

Kortom, je ontzorgt onze advocaten en het kantoor waar mogelijk.

Dit takenpakket kan nog groeien in functie van jouw competenties en jouw eigen wensen.

 

Profiel

Jouw kwaliteiten zijn:

  • Een diploma zegt niet alles maar heb je een opleiding Rechtspraktijk gevolgd dan is dat een plus
  • je bent een optimistische en administratieve duizendpoot
  • je werkt nauwkeurig, efficiënt, denkt vooruit en functioneert zowel goed zelfstandig als in team
  • je probeert elke dag het verschil te maken
  • je bent leergierig, klantgericht, flexibel en stressbestendig
  • Je deelt je talent graag
  • je bent Nederlandstalig met een goede kennis van de andere landstaal en het Engels zowel schriftelijk als mondeling
  • je kan vlot werken met Office (Word/Excel/Outlook/Powerpoint)
  • je zoekt een voltijdse job van 38u
  • je bent bereid af en toe te werken tot 18u

 

Je komt in een jong en gedreven team terecht. We geven je graag de ruimte en mogelijkheden om jouw missie dag na dag te volbrengen en je wordt aangemoedigd om jezelf te ontwikkelen in een leuke, ongedwongen werksfeer. 

Wij bieden je als extralegale voordelen maaltijdcheques en een hospitalisatie- en groepsverzekering.

Indien deze vacature je interesseert, aarzel dan niet om te solliciteren. Stuur jouw CV en motivatiebrief, ter attentie van Diana Van Dijk, met vermelding van ‘Management assistant Antwerpen’ naar work@monardlaw.be.